Keskkonnasõbralik mõtteviis jõudis Eestisse

1992. aasta oktoobris laienes Ragn-Sells Eestisse

Tuues kaasa 5 kaasaegset jäätmeveokit ja esimesed vahetatavad plastkonteinerid. Lisaks võeti missiooniks kohalike elanike harimine. Inimestele jagati prügikotte ja õpetati jäätmeid konteinerisse panema. Edasijõudnutele õpetati sedagi, et eraldi tasub koguda paberit ja plekkpurke, sest neid on võimalik uuesti kasutada.

Taaskasutusmärk on brändi lahutamutu osa

Alates 1999. aastast on Ragn-Sells brändi lahutamatuks osaks olnud taaskasutust sümboliseerivad kolm noolekest. 

„Meie jaoks sümboliseerib see lõputut tööd nii algusaastatel kui ka täna, et hoida ringluses võimalikult palju ressursse.“ – Folke Jackson, Ragn-Sells Grupi kommunikatsioonidirektor 90ndatel.

Loe lisaks kuidas sümbol meie identiteedi osaks sai ning mis lugu sellele tegelikult eelneb?

Ragn-Sells esimene päev Eestis